Friday, December 19, 2008

PaGi YAnG MenGgeMbiRaKaN~~~~





Assalamualaikum...
da lame gak aku tak update blog ni kan???
ahaks..tak sebok pon, cume malas..lagi pon, this week, is final exam week..konon2 nak stdy la...hampeh, satu ape pon aku tak stdy...just sumthing happy happens.....ahaks, i got my new laptop already...happy2...*wink*2...hahahahaha.....


nak cerita sket pasal semalam, ahaks,da la tgh gembira exam da abis...hohohoho....aku pon tak tido sebab nak men SUDOKU aku yg da hampir penuh tu...ahaks..sambil3 aku men3 ngan laptop baru aku, aku tak sedar da kul 1 pagi..then, tutup laptop...mula kan SUDOKU...yeah, aku memg selalu maen SUDOKU malam2 buta, sebab pada wktu2 itula otak aku menjadi terlampau geliga smpi SUDOKU yg berminggu2 aku buat di siang hari tak dapat di jawab, dalam mase tak smpi setengah jam aku bley siap kan..so, now i figured that my most powerful tyme to stdying is midnight till dawn..huah2...ape pnye budak la.....



dalam mase3 membuat SUDOKU tu, aku tak sedar jam da pukul bape...ahaks...tetibe je, fire alarm berbunyik...pada mula nye aku cm berlengah2, ye lah, pagi2 buta alarm berbunyik..org2 len yg sedang nyenyak tido terkejut..tetibe si cek boben pon ketuk pintu bilik aku, aku pon ape lagi, trus amek jacket and my tudung..bukak pintu....ahahahaha..sian die, lame gak r die ketuk pintu bilik aku...hahahaha.....dalam keadaan yg kelam kabut itu, aku sempat g grab my phone and camera*pergh,memg hampeh nye budak, camera pon sempat ambik*....hohohohoho.....
sonok..bile da kuar, sume org cm merungut....



kitorg pon da kluar, Ya ALLAH, mase hnye kami saje yg tau betape sejuk nye di luar..ahaks..dengan angin yg bertiupan, lepas tu, snow la plak.,....yg keluar sehelai sepinggang tu lagi kesian..ahaks....mase di hp menunjuk kan pukul 3.17 am...huhuh...sejuk gile, smpi menggigil....ape la naseb..lepas tu, nasib baek, jase baek resident Martin Hall, mereka bg kami menumpang dekat dorg nye common room so, everyone takde la smpi mati kesejukan kan kat luar...memg kami hargai...ahaks.....




hahaha, pengalaman fire drill semalam memg menghampeh kan..yelah, sepanjang aku duduk kat Helser tak penah pon ade fire alarm berbunyik, hanye alarm clock Lea je yg aku selalu dgr..huah3....selama ni aku gelak kan org2 di Friley Hall yg asik berbunyik je fire alarm mereka..skang ni, baru padan muke aku...ahahahahaha....pengalaman mengerikan....ahaks..moralnye cerita ni, korg jgn gelak kan org len, nnti kene kat diri sendiri balik....huah3...setelah hampir satu jam berada di luar, kami di benar kan masuk...aku smbg buat SUDOKU...then, tak smpi bape minit, aku tertidur sendiri,........huhuhuhu....



.

2 comments:

Anonymous said...

huahua..ade org tu siap bawak kamera lg..kekeke...

jgn lupe bawak laptop baru ok!
misyyuuu

uya ahmad said...

ahaks..
tu aahhh..
hampeh tul nyte budak kan....
kekekeke...
erk, rase cm memberat kan beg la pulak~~~
hahahaha..*wink*2