Tuesday, December 9, 2008

no 7 LaGi....

Hey all....i ingat lagi....mase tu la kan..si princess azie ade la tag saye pasal no 7..haaa, skang ni, by miss fieqa journey kite ni plak tag i...skang ni adelah musim membalas2 tag...hohohohohoh....kelaka r...tagging di musim dzulhijjah, reveal ur secret..hahahahahaha....saye akan jawab dengan seadanya.....


7 ciri lelaki idaman saya.

~~kaya..semestinye...
~~byk duet......ade harta...same je la cm kaye....

~~suke benda yg i minat(not Che E, but, sumtin else)
~~Yg boleh aja aku agama....
~~Chumel..ini adelah wajib..hohohoho....
~~Kene pendek gak cm aku..hahaha..tapi mesti lagi tinggi dpd aku..paham tak???
~~yg terima i seadanye.....teringat kisah kak nor..hahahaha....



7 wanita/lelaki yang pernah saya minati sepanjang hidup


~~Aswad
~~My ex-clasmate...hohohoho
~~Darrin Rasberry(ape kes???)
~~Lee Dong Wook
~~Bae Yong Jun
~~Mr X?????????
~~ehm3...


7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang saya minati.


~~layan cm bese sudaa...
~~takde la excited mane..cheewaaah(ego2)
~~pura2 tnye soklan kat die..nak buang rase gabra..kekeke...
~~ajak men wii..kekeke..
~~klau die nak ajak kuar, i ikut jek...
~~ntah, ape2 yg patut di buat la
~~ikut je die g mane2..kikiki..


7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama yang tersayang.


~~Malaysia seluruh nye...Perak tempat aku tggl pon tak abis lagi aku jajah
~~UK..i'm goin next summer, hope to bring mom n dad, but ape kan daye....
~~New Zealand...org kate negara tu cantik...
~~Whole US....i have four year to do so...kekeke
~~Klau boleh la, i wanna go to Bermuda Triangle...InsyaALLAH tak sesat/hilang
~~Mecca...Egypt..Cairo...yg sewaktu dengan nye...
~~ Asia Continent!!



7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan buat yang
tersayang.


~~Hadiah mengerjakan haji kali kedua for my parents..
~~My victory
~~I hope i can afford it for them to come to the US
~~My love(cheewaahhh)
~~For my family, i'll what i can get for them..kikiki
~~Success
~~My whole life for him...


7 lagu yang akan anda nyanyikan untuk yang tersayang.


~~CrushCrushCrush - Paramore
~~I'm Yours - Jason Mraz
~~Aku Bukan Untukmu - Rossa(hahahahaha)
~~Ada Untukmu - Nubhan
~~Tercipta Untukku - Ungu
~~Crush - David Archuleta
~~Kasih Tercipta - Faizal Tahir
p/s: nampak sangat au jiwang..keh3...


7 rakan yang saya tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.


~~Sesacun
~~Lee Dong Wook
~~Darrin Rasberry
~~Khalilah for sure..hihihi
~~Warx Hemsem ke??
~~Aku takde idea da....
~~Sape2, yg nak buat2, buat la..aku tak halang...ceh!!


Di sini ku akan tambah sket....7 gambar akan di upload..ahaks.....




Memory 5 days with them at BTN



Rumah idaman...hahahhaha...



What a sketch!!Wow!!



Lee Dong Wook




I wish I can be as skillful....




Ape yg die tulis kat situ sgt menyentuh hati....



Cute gile~~~


No comments: