Thursday, April 2, 2009

i've become wild???

hahahaha..assalamualaikum..

wlupon entry ni takde kene mengena dgn tajuk..aku pedulik hape...
ahaks....kebelakangan ni, aku telah mengidam satu bende ni...
kui3, apsal sume org kat sini tak reti buat??
ahaks...aduh, seb bek dua bulan lagi aku da nak balik msia...erk..eyh
mane ade..tipu aje..semalam april fool???
erm, and my mr william wanna do a joke klas takde semalam...
hahaha..takkan die nak buat joke macam tu kot???
hahaha, nnti die g klas sume org takde....hahahaha...hurm, classes dont catch my interest except
mr william's...mesti sume org tanye kenape???
sebab die ensem..kui3......
hahahaha....aduh, next week da nak kene daftar fall class...aku blum amik RAN kat Brenda lagi...
cne ni???
hahaha..relax2 uya...erm, ade mase lagi...hahahaha......
ok lah, tu je...nnti ade info aku bagi tau lagi k...=)

1 comment:

K said...

pura..mnde ko citer ni...
try ltk gmbr mr will 'turner' tu sket..

will turner aa hnsem!!