Monday, January 5, 2009

Zue'S TagGeD,akHirNyE.....

salam..hihihihi...zue, aku da sihat sket, so, aku pon jawab la tagged kamu dengan seadanye...
kikiikiki.....klau ade yg tak memuaskan, aku minta maaf la ye...kikikikiki...

1.Tuliskan 10 perkara tentang orang yang TAG kamu?

~~die ex-rumate mase kat trans....
~~skang tengah belaja engineering kat utm skudai
~~teman ponteng g surau,prep and all...hua3
~~cmne nak ckp eyk???baek kot...hihihi
~~rumate ku yg cool slps adib..hihihi
~~org pahang..bandar jengka if i'm not mistaken
~~lima tahun study kat trans
~~sengal pon ade gak....
~~bile di imbau kembali, mase kitorg rumate dulu, die la tukang sapu sampah...klau, org len sapu, lepas tu die akan sapu sekali lagi....
~~i thing muke die exotic sket...btui ka???i pon tak tau....

2.Masukkan emo yang kamu suka.

~~emo????emotion???hua...=D

3.Senaraikan novel kegemaran kamu.

~~erm, novel????entah...
~~harry potter,all 7 books
~~a child called it
~~twilight,semestinye....
~~tu je kot....

4.Senaraikan 5 bnde yang kamu sayang.

~~henpon...
~~laptop baru
~~jacket hard rock cafe ku yg baru beli..hihi
~~wrist watches aku....
~~hard disk, camera ku.....

5.Tag 7 orang dgn link blognya.

~~aku malas nak tag sape2....
~~sape nak buat,buat la
~~tu pon klau korg rajin...
~~hahaha..tapi dalam wish list aku
~~ramai je yg aku suh tag.....
~~erm, ape kate aku tag
~~adib,tiara,sarah...tu je..org len, malas la kut...

No comments: