Tuesday, January 6, 2009

BerTuaH BetUL~~~

Salam...

hehehehe...aku nak cite ni..pasal laptop gue.....gue baru dapat laptop la kan beberape mggu yang lalu la kan..hik3....nak di jadikan cerita, aku kan asyik kene kutuk la... ye lah...laptop aku pusing2..boleh sentuh2..ahaks...agak nye, mesti dorg jelez.....


tapi yg best nye jadi laptop aku ni....sebab tuan die ni baek hati....ahaks.....ari tu ,mase g florida aku bawak laptop...bertuah betul laptop aku kan..dapat ikut aku g florida..pergh...lepas g orlando, g miami plak tu...bertuah betul......


nak d jadikan cerita, lepas balik dpd florida, aku pon penat...hihihi..kak nor plak nak p vegas....kak zaf pon yg ikut, suh bawak laptop...kikiki...laptop masing2 sume berat..so, pnjm la laptop aku yg ringan lagi menawan tu...hihihihi....tgk, bertuah betul laptop aku tu kan????
ahaks...lepas p florida, g vegas then g LA plak.. ciss..tuan die pon tak pegi lagi....tensi2...


p/s:ape la yg aku merapik ni cerita pasal laptop???da takde keje ape???sengal2...sewel pon ade gak..hahahaha.....

No comments: