Sunday, September 7, 2008

aku memasak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

salam...hye2...
dun really noe what to write, but,
aku memasak oiii kat US...hahahaha....
ni adalah usaha2 yg di lakukan oleh kak yati n kak nor yg selalu meminta aku menolong mereka memasak.....hahahahahaha....tak penah terpikir dalam hidup, aku memasak ikan bakar...hahhahahaha...wlupun memasak benda yg simple2, tapi aku hepi, yg sebenar nye, aku ni pndi masak jugak rupenye(hidung ni da kembang....hahahahaha)...huhuhu, haaa semalam saye masak mee kari...eyh, bukan saye, saye tukang kacau je, yg sediakan bahan2 adalah kak nor...
hehehehehe...ari ni MSD Chicago nak dtg Iowa...so, ari ni aku akan men masak2 lagi...
huahuahuahuah.....ape nak masak ari ni????
saye pon tatau...hahahahaha....ade ura2 mengatakan kak nor n kak zaf n kak yati mengatakan bahawa mereka mahu membuli aku!!!!!!OH TIIIIIIIIDDDAAAAAAAAAAAAAK!!!!
hahahahahahahaha....huhuhu......

p/s: kepada sesiapa yg tidak percaye bahawa aku masak kat US ni, sila lah percaya bahawa sapura sebenar-benarnye pandai memasak....huah3....esp, farah, adib, sarah, serta kawan2 di uniten yg tak pernah melihat aku memasak di uniten...hahahahahaha...korg je selalu masak, aku tak penah...hehehehe...silalah jemput dtg, klau mahu rase my dishes....hehehh

7 comments:

Anonymous said...

lom leh declare pandai masak lg sebelum quality control officer dr ames ni lom rasa masakan ko..hauhuahuau

leonhartxtreme said...

ak rase pandai 2 bkn perkataan yang seswai utk ko......heehehhehe....reti maybe.....hehehehhe

Anonymous said...

hahaha...kan kak sesa dah ckp lame lame uya boleh pandai masak kt US...

keep it up dear, gembira kak sesa mendengar adik kak sesa dah boleh masak..syg uya :D

uya ahmad said...

uya>>>warx

ala, yeke??alahai, malas la nak jumpe msd tu..hahhahahaha......nak kene declare gak ke??erk...




uya>>>syazli

weyh, blah la.....eleh, jeles la tu tak dapat rase masakan aku..huah3...




uya>>>sesacun

huhuu...ye ke???lupe la plak...kite memg pndi masak..ngeh3...

Anonymous said...

uya...kotak xberdosa..sebab die bukan siapa...tp die ape...sejenis bende yg tidak mempunyai perasaan atau nafsu..jadi tidak mungkin die bisa melakukan dosa..kasi teka teki elok mmolek skit ble??hahaha :D

uya ahmad said...

erk...hahahaha...salah la...jawapan die ko tak semayang.....tu yg berdosa...hahahaha......sengal tak teka teki ni???heheh....

Anonymous said...

pura masak???
waa i'm impressed
n PROUD!!!

haha
-farah I1-01-01