Tuesday, March 25, 2008

rumateku...tabah ye.......

salam.......
hurm...today, many things happen....
shaye rase, idup ni unfair sangat......
bukan kat shaye je.....tapi kat sume org.....
hurm.....betul jugak.....
kite tak boleh nak salah kan takdir.....
melawan fitrah manusia name nye tu.......
ari ni byk tul bad things happen.......
rase sedih,marah, skit hati, menyesal pon ade......ari ni saye baru je abis exam chemistry and assf.....hurm......assf not bad la....but chem la yg buat saye rase menyesal sangat.....arghh...kenape stiap kali aku nak bace buku, aku tertido......tak pe la, benda da lepas biar lah lepas.....
as for my rumate, i feel realy sory for her.......
dunno what to say, but i hope u will feel better tomorrow tau dib......
i hope everything will go fine.....
ari ni, my rumate, adib has lost her purse.....
i'm not realy sure when it happen cz i was not there wif her.....
sian die.....adib.....aku harap ko dapat lalui dugaan ni ngan tabah......
aku tau...ko byk alami dugaan...tapi anggap yg ni lg satu cabaran daripade Allah yek?????
jgn patah smgt tau......skang tengah exam...n i hope this things didnt let you down.....aku hope sgt....aku pon tak tau nak wat ape....juz bley doa smoga ko jpe blik purse ko.....
sabar....bak kate pepatah, ade hikmah d sbalik kejadian.....
mesti ade rahmat lepas ni.....saba ye.....jgn risau.....ktorg ade kat sisi kau nak bg support.....
ade aku,farah,sarah,faige,dayah,najwa,siti,ajim,kak wani, kak husna, kak husna, ila, fatin,kak alia,naemah n sume dak pompuan.......bertenang tau......
klau tak leh gak, ingat sume ko nye happy moment ngan kitorg, n kwan2 ko, ngan family......mesti ko bley bertenang.....jgn lupe kat Allah....all the best in ur exams tau.......eyh, aku dedicate lagu ni tuk kau.....

Hadapi dengan seyuman-DEWA19

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua kan baik-baik saja
Bila ketetapan Tuhan
Sudah ditetapkan, tetaplah sudah
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah
Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang


n adib......all the bez for you.....dun make this thing distract ur focus in ur stdy eyk....
chumel tak aku????huhuuhu....aku tau, lepas ko bace ni mesti ko gelak gile2....=)

No comments: