Thursday, August 6, 2009

Malaysia




Hua.......lame nye saye tak update ni.....
ahhahahahaha..Sebelum tu,


Assalamulaikum dan salam sejahtera semua....Hurm, sepanjang dua bulan setengah kurang2 lebih, pergh banyak cerita baru yang aku dapat.. aku baru je tau yang abahku ade lah seorang mahaguru silat.....hau3...dulu aku tau la yang bapak ku sayang tu ade belajar silat, but tak tau pulak die mahaguru dalam silat sendeng...hehehehe....Anak tok guru silat rupe nye aku ni.....Anyway, bapak aku ade sorg je anak murid, sebab die memg jarang bukak gelanggang....Gelanggang silat......


Hurm, My family baru 7 bulan ade pendatang baru kat dunia...iaitu
1. Nur Rauqah Irdina binti Shamsi
2. Syahmi Iqliluddin bin Mohd Taufek
3. Kalis Iman bin Kamarul Arifin

Pergh, Dina, comel sgt, ikut muka abg aku, shamsi........tapi die macam abg die jugak,danish, yang pergh, Mantep!!!!!

Syahmi pulak, muke cam abg amin, tak pon macam mak die jugak, kak ayu, tapi memg sebijik macam abg amin, bak kate semua org...hua3...ade org panggil die, Yap Ah Loy, supaya besar die jadi org besar kut...heeee....Tu la legasi apek(abg amin) yang baru, wlupon abg amin belum kahwin...

Iman pulak, macam ikut turutan plak, die yang paling kecil antara tiga orang yang baru lahir ni.....ahaks, klau ayah die ipin, die adelah upin....kau3....seronok nye...

Barang2 tuk balik US da disediakan dan aku tak ready sebenarnye nak balik US, tapi akan daya takpe la...balik je la...

2 comments:

warx.hensem said...

weh, x kan ko nak amik free je perabot2 aku? kekeke

uya ahmad said...

hehehe..warx, jgn le gitu, hahaahah....ko kan senior yg baik..hahaha