Saturday, February 7, 2009

salam...

ari ni aku terbace la satublog ni.. yg pasal perak...aku kan org perak..
dorg kate, menteri besar perak kene letak jawatan??
atas arahan sultan..tapi yg aku tak suke nye,
cara si penulis blog ni menghina dan semua nye buat org sakit hati....
wlupun cara sultan tu di kira salah, rase nye baginda buat atas dasar yg betul..
baginda mungkin da buat byk research..dia kate mentaliti politik zaman sekarang mentaliti kelas pertama??????
aku memg sangkal la benda tu, klau betul la mentaliti kelas pertama, takde nye dorg buat demonstrasi mase ulang tahun 25 tahun pemerintahan Sultan Azlan Shah........


klau betul dorg ade mentaliti kelas pertama, kenapa dorg dengan bodoh nye pergi baling batu kat keta kerabat??????


klau betul diorg ade mentaliti kelas pertama, aku rase kes mencarut2 ni takde dalam demonstrasi yg aku tgk tu.....


aku sedih betul la, klau ye pon tak puas hati, buat la dengan cara baek....tak payah smpi tanak dengar ckp polis semua tu..aku tau la, mgkin sush dorg nak dgr ckp rakyat, tapi bg aku,kes2 demo n protes jgn la smpi keterlaluan smpi nak cederakan org laen kan????????


p/s: aku smpi menangis tgk vt tu...malaysiakini punye video...kat u tube "protest and tear gas rock royal town"

1 comment:

K said...

mcm2..
yg penting kne dgr dr bnyk sumber utk dpt citer yg SEBENAR..